coversocial.jpg

کمیسیون فضای مجازی:

کمیسیون فضای مجازی جشنواره رادیو زیارت در چهار بخش؛ تولیدات و آثار هنری چند رسانه ای، رسانه های دیجیتال و توزیع، نرم افزارهای تعاملی زیارت محور (اپلیکیشن) و بخش ویژه نسبت به ارزیابی آثار اقدام می نماید.


*ساختار
الف) تولیدات و آثار هنری چند رسانه ای
-هنرهای تصویری(با موضوع زیارت) :
*نماد تصویری / طراحی نماد های زیارتی
(لوگو / لوگو تایپ / پیکتوگرام )
*پوستر
* خوشنویسی
(اسماء الهی و اهل بیت علیهم السلام / ادعیه و صلوات های معصومین علیهم السلام / کتیبه نویسی و... )
(در قالب نستعلیق / شکسته نستعلیق / ثلث / نسخ )
*عکاسی
* تصویر سازی (الف/ مفهومی ب/ کودک)
*اینفوگرافیک
*گیف و استیکر
*بنر
*عکس نوشت
-گونه های تولید پادکست (با موضوع زیارت) :
*پادکست روایی
*پادکست خبری
*پادکست آموزشی
*پادکست قصه و داستان
*پاساژ تقطیعی کلام بزرگان
*مسابقه صوتی کوتاه
*پادکست ترکیبی کوتاه
*پادکست طنز و تفریحی- سرگرمی
-گونه های تولیدی افکت (با موضوع زیارت) :
*افکت یا صدای زمینه محیطی (حرم مطهر ائمه و امامزادگان)
*افکت یا صدای زمینه موزون
*افکت یا صدای زمینه نجوا
هر یک از تولیدات و آثار هنری چند رسانه ای الزاماً باید ذیل موضوعات شبکه مسایل زیارت به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.


ب)رسانه های دیجیتال و توزیع (با موضوع زیارت)
*وبسایت
*کانال
*گروه
توجه: در ارزیابی سایت ها، کانال ها و گروه های با موضوع زیارت، مولفه هایی همچون به روز بودن محتوا، تعداد کامنت و بازدید مطالب، گرافیک محتوای بارگزاری شده، میزان ارتباط با کاربران، تعامل با مخاطب، تعداد عضو یا دنبال کننده، تعداد لایک و میزان بازخورد محتوا مدنظر قرار می گیرد.

ج) نرم افزارهای تعاملی زیارت محور (اپلیکیشن)
*نرم افزار صوت شعرا
*نرم افزار صوت مداحی ها
*نرم افزار صوت سخنرانان
کیفیت صدا، گرافیک نرم افزار، میزان اقبال کاربران در نصب نرم افزار، سهولت استفاده از نرم افزار و تنوع صدایی و محتوا از جمله موارد مهم در ارزیابی این بخش خواهد بود.

د) بخش ویژه
* بخش ویژه شامل مناسبت هایی ویژه همچون سالروز ولادت امام رضا (ع)، ماه محرم، راهپیمایی اربعین، دهه آخر ماه صفر و شهادت امام رضا (ع) می شود.

 

*ضوابط ارسال آثار
الف) ضوابط عمومی:
* قالب اصلی اجرا در کادراستاندارد و افقی باشد (حداقل در سایز A3 با ابعاد 42× 29/7 سانتیمتر).
* امکان به کارگیری نمادهای زیارتی و معماری مکان های زیارتی.
* جشنواره مجاز است در صورت تایید و راهیابی به مراحل بالاتر از هر اثر هنری
فایل اصلی را دریافت نماید.
* کمیسیون فضای مجازی جشنواره، حق استفاده از کلیه تولیدات ارسالی به ستاد جشنواره را در فضای مجازی و شبکه رادیویی زیارت برای خود محفوظ می داند.

ب) ضوابط اختصاصی:
آثار ارسالی در کلیه بخشهای فراخوان شده باید شاخص های زیر را دربر بگیرد:
- بهره گیری از تحقیق و پژوهش در تولید آثار
- خلاقیت، جذابیت سوژه و غنای محتوا
- بومی و محلی بودن
- موجز و کوتاه بودن (ویژه بسترهای فضای مجازی)
- رعایت اصول فنی، هنری و تولیدی
- مخاطب سنجی و مخاطب شناسی

فرم مشخصات و بارگزاری آثار فضای مجازی به نخستین جشنواره تولیدات رادیویی زیارت

  

مشخصات صاحب اثر (تهیه کننده):

  

لطفاٌ فیلد را پر کنید

لطفاٌ فیلد را بررسی نمایید

لطفاٌ فیلد را بررسی نمایید

لطفاٌ فیلد را بررسی نمایید

لطفاٌ فیلد را بررسی نمایید

لطفاٌ فیلد را بررسی نمایید

لطفاٌ فیلد را بررسی نمایید

لطفاٌ فیلد را بررسی نمایید

لطفاٌ فیلد را بررسی نمایید

  

مشخصات اثر:

  

لطفاٌ فیلد را بررسی نمایید

لطفاً فیلد را بررسی نمایید

لطفاٌ فیلد را بررسی نمایید

لطفاٌ فیلد را بررسی نمایید

Invalid Input

لطفاً فیلد را بررسی نمایید

لطفاً فیلد را بررسی نمایید

لطفاً فیلد را بررسی نمایید

لطفاً فیلد را بررسی نمایید

لطفاٌ فیلد را بررسی نمایید

لطفاٌ فیلد را بررسی نمایید

لطفاٌ فیلد را بررسی نمایید

لطفاٌ فیلد را بررسی نمایید

لطفاٌ فیلد را بررسی نمایید

کد امنیتی
تغییر کد لطفاٌ فیلد را بررسی نمایید

۱۳۹۸ | تمامی حقوق سایت متعلق به صدای جمهوری اسلامی ایران است