×

هشدار

The form #19 does not exist or it is not published.

coversocial.jpg

کمیسیون فضای مجازی:

کمیسیون فضای مجازی جشنواره رادیو زیارت در چهار بخش؛ تولیدات و آثار هنری چند رسانه ای، رسانه های دیجیتال و توزیع، نرم افزارهای تعاملی زیارت محور (اپلیکیشن) و بخش ویژه نسبت به ارزیابی آثار اقدام می نماید.


*ساختار
الف) تولیدات و آثار هنری چند رسانه ای
-هنرهای تصویری(با موضوع زیارت) :
*نماد تصویری / طراحی نماد های زیارتی
(لوگو / لوگو تایپ / پیکتوگرام )
*پوستر
* خوشنویسی
(اسماء الهی و اهل بیت علیهم السلام / ادعیه و صلوات های معصومین علیهم السلام / کتیبه نویسی و... )
(در قالب نستعلیق / شکسته نستعلیق / ثلث / نسخ )
*عکاسی
* تصویر سازی (الف/ مفهومی ب/ کودک)
*اینفوگرافیک
*گیف و استیکر
*بنر
*عکس نوشت
-گونه های تولید پادکست (با موضوع زیارت) :
*پادکست روایی
*پادکست خبری
*پادکست آموزشی
*پادکست قصه و داستان
*پاساژ تقطیعی کلام بزرگان
*مسابقه صوتی کوتاه
*پادکست ترکیبی کوتاه
*پادکست طنز و تفریحی- سرگرمی
-گونه های تولیدی افکت (با موضوع زیارت) :
*افکت یا صدای زمینه محیطی (حرم مطهر ائمه و امامزادگان)
*افکت یا صدای زمینه موزون
*افکت یا صدای زمینه نجوا
هر یک از تولیدات و آثار هنری چند رسانه ای الزاماً باید ذیل موضوعات شبکه مسایل زیارت به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.


ب)رسانه های دیجیتال و توزیع (با موضوع زیارت)
*وبسایت
*کانال
*گروه
توجه: در ارزیابی سایت ها، کانال ها و گروه های با موضوع زیارت، مولفه هایی همچون به روز بودن محتوا، تعداد کامنت و بازدید مطالب، گرافیک محتوای بارگزاری شده، میزان ارتباط با کاربران، تعامل با مخاطب، تعداد عضو یا دنبال کننده، تعداد لایک و میزان بازخورد محتوا مدنظر قرار می گیرد.

ج) نرم افزارهای تعاملی زیارت محور (اپلیکیشن)
*نرم افزار صوت شعرا
*نرم افزار صوت مداحی ها
*نرم افزار صوت سخنرانان
کیفیت صدا، گرافیک نرم افزار، میزان اقبال کاربران در نصب نرم افزار، سهولت استفاده از نرم افزار و تنوع صدایی و محتوا از جمله موارد مهم در ارزیابی این بخش خواهد بود.

د) بخش ویژه
* بخش ویژه شامل مناسبت هایی ویژه همچون سالروز ولادت امام رضا (ع)، ماه محرم، راهپیمایی اربعین، دهه آخر ماه صفر و شهادت امام رضا (ع) می شود.

 

*ضوابط ارسال آثار
الف) ضوابط عمومی:
* قالب اصلی اجرا در کادراستاندارد و افقی باشد (حداقل در سایز A3 با ابعاد 42× 29/7 سانتیمتر).
* امکان به کارگیری نمادهای زیارتی و معماری مکان های زیارتی.
* جشنواره مجاز است در صورت تایید و راهیابی به مراحل بالاتر از هر اثر هنری
فایل اصلی را دریافت نماید.
* کمیسیون فضای مجازی جشنواره، حق استفاده از کلیه تولیدات ارسالی به ستاد جشنواره را در فضای مجازی و شبکه رادیویی زیارت برای خود محفوظ می داند.

ب) ضوابط اختصاصی:
آثار ارسالی در کلیه بخشهای فراخوان شده باید شاخص های زیر را دربر بگیرد:
- بهره گیری از تحقیق و پژوهش در تولید آثار
- خلاقیت، جذابیت سوژه و غنای محتوا
- بومی و محلی بودن
- موجز و کوتاه بودن (ویژه بسترهای فضای مجازی)
- رعایت اصول فنی، هنری و تولیدی
- مخاطب سنجی و مخاطب شناسی

فرم مشخصات و بارگزاری آثار فضای مجازی به نخستین جشنواره تولیدات رادیویی زیارت

۱۳۹۹ | تمامی حقوق سایت متعلق به صدای جمهوری اسلامی ایران است